Wednesday, August 10, 2011

My dream

Da 3 4 hari aku tak lena tido. masuk tido pkol 11 mlm, pkol 2 3 pagi br leh tido. aku tak tau nape. pe yang aku tau, migraine aku yang wat aku tak leh tido. berdenyut2 kat kpale aku. nak kate aku slalu berfikir, tak jugak la. tapi..still aku tak leh tido.

dulu perna gak bende cam ni berlaku kat aku. tapi somehow die ilang sendiri. mula2 migraine, then x leh tido di ikuti lak ngan mimpi yang berulang. yep, malam tadi aku tido bermimpi smthing yg aku da mimpi past few days.

mimpi tu tentang..sesuatu, aku bertenet. dan masuk ke laman web yang aku slalu masuk. then, somehow, screen laptop aku berubah, jadi cam construction site..sort of. then, somehow aku kat shopping mall, membeli barang dapur. then, aku call somebody tanpa aku duga. means..spontaneously. aku lak leh terfikir, spe aku cll ni? bf aku ke? aku pon..emm..ye kot. then, bile lelaki tu angkat, suare die bukan suare bf aku. aku fikir2, sape laki ni? ex-skandal aku? tak jugak. ex-bf aku? lagi la tak. then, aku tengok name kat skrin nset aku. name seseorang yang aku tak jangka akan kuar. then, aku cakap aku tersalah call. n lelaki tu marah2 aku and insist soh aku cakap pe aku nak cakap. aku pon cam pelik, aku cakap ngan die aku tersalah call, dan die leh cakap aku de smthing nak cakap ngan die. WTF?? then, die membebel tentang sesuatu tapi aku x dengar sangat. tapi pe yang aku tau, die membebel ttg hidup aku.

banyak yang pelik dalam mimpi ni. first, org yang aku call. that guy, aku tak fikir sangat pasal die. but then, last night i know smthing about him. then, aku fikir psl lelaki len, tapi lelaki tu lak tak muncul dalam mimpi aku..

second, skrin laptop aku berubah jadi cam construction site. it's weird. and third, the shopping mall. nampak cam gloomy tempat tu, dan sunyi. dan aku shopping sensorg. that's weird.

No comments:

Post a Comment