Tuesday, August 30, 2011

Aidilfitri 2011

malam tadi aku sangat2 letih sebab tolong mak aku masak. masak rendang ayam tua, rendang daging dan serunding daging. tadi baru settle masak sayur lodeh. ni je la slalu nye juadah raya kat umah aku pada raya pertam dan kedua. tapi raya ketiga dan seterus nya, kalo nak datang umah mak akan masak bende len la.. cam soto, nasi ayam dan sebagai nya.

alhamdulillah aku dapat berpuase selama 23 ari di bulan ramadhan tahun ni. harap2 nya puase tu sume akan di terima Allah s.w.t.. yela.. mane la tau kan..tanpe aku sedari aku de wat smthing yang leh membatalkan puase tanpa aku sedari.

di kesempatan ni, aku ingin mengucapkan selamat menyambut hari lebaran tahun 2011 kepada sume pembace blog aku yang x seberapa ni, termasuklah yang pose separuh bulan, yang terlupa puase, dan cuti sepanjang bulan ramdhan tahun ni. mungkin tahun depan leh pose lagi. insya-Allah.

No comments:

Post a Comment