Monday, August 15, 2011

Merungkai kebenaran

aku sangat-sangat gembira sekarang, sebab baru je pas bergayut ngan die. cam da lame kitorng x gayut lame2 cam ni. dan pe yang best, aku gitau die pe yang terbuku kat dalam hati ni. tu yang paling penting.

tapi rase segan lak sebab aku tak dapat tahan diri tadi, sampai nangis2. aku migraine selame beberapa hari sebab ex-gf die la. die cakap macam2, wat aku berfikir macam2. tu yang sampai migraine.

aku kalo de masala, susah nak gitau orang. aku pendam sendiri. akhirnya, aku yang sakit sendiri.
de orang suke nak lepas kan diri dari masala,dengan wat macam2, tapi aku tak. aku x cakap pon pasal masala tu. walaupon aku rase cam nak meletup.

tapi tadi, bile citer ngan die, aku memang tak tahan. sebab tu aku menangis. sebab sedey sangat2 ngan pe yang ex-gf die wat kat aku. aku cam nak jadi gile. aku arap die faham. tapi, pape pon, aku sangat2 gembira sekarang. barulah leh tido ngan lena. hehehe.

No comments:

Post a Comment