Wednesday, August 17, 2011

kami

agak susah bagi aku nak trime orang dalam hidup aku. tapi bile trime, aku akan komited. masala yang timbul sekarang ni, bile aku trime lelaki tu dalam hidup aku, macam2 masala timbul. selalunya yang jadi punca masala antara kami, adalah ex-gf lelaki tu.

start kitorng seryes, die slalu wat cam2. sampai aku pon..da tak larat nak fikir pe sekarang ni. nak ngis pon.... da x larat air mate aku nak kuar. last2 aku mintak pendapat member aku semalam.

member aku cakap, sepatut nye, kalo da jadi "Ex-gf", x perlu nak amik tau pasal pmpuan tu. kalo nak kawan pon, setakat kawan. x perlu lebih2 sampai setiap kali minah tu ngadu msala, g layan kehendak minah tu. sebab memang trang tang2 la minah tu lagi suke, walaupon die cakap x suke.

tapi aku x leh nak halang, sebab aku bukan jenis yang suke gitau @ pakse2 bende yang remeh cam ni. tp pe yang member aku cakap tu betol, kalo aku x sound direct kat minah tu, @ soh bf aku jangan layan minah tu, aku sendiri gigit jari.

memang ye, aku yang gigit jari. bukan gigit jari sebab pe, tapi sebab makan hati sendiri. sejak akhir2 ni, rajin gak aku nangis mlm2, and tido pon..cam pe je. kengkadang x tido sampai sahur. kengkadang tido, mimpi bende bukan2. ntah la.. aku pon da buntu. aku da malas nak fikir pape lagi da.

*baru ari tu rase gmbire, tetibe die wat perangai blek dan aku x leh tido blek. Ya Allah, kuatkan hati hambamu ini untuk lalui hidupku ya Allah.. rase nye da tak larat da nak hidup. (T_T)

No comments:

Post a Comment