Friday, August 6, 2010

Bersantai di ujung minggu

Setelah sakit kepale aku dari ari isnin sampai khamis, baru la ari ni aku dapat rehat kan bdan dan minda sekejap. Although, petang tadi de klas, tapi x pe. Atleast x de la asik2 kene bangun awal semate2 untuk rush ke kelas.
Ari semalam da kene migraine yang teruk, dan aku pon terlentang la bantai tido satu ari semalam, dan oleh kerana itu aku da terlebih tido. Dan x leh tido lagi untuk ari ni. So, aku pon pe lagi bantai on9 ari dari pagi tadi. huhu~
Tapi di sebab kan aku da blaja banyak benda2 baru, pagi tadi aku wat gak serba sedikit research...tentang pe yang aku blaja. Apparently, sume nye memang betol. Pe yang di perkatakan oleh lec aku.Agak takot la..
Beralih lak ke cerita len. Ptptn da msuk dalam akaun dan aku seperti mana miza cakap, baru jek jadi orang kaya baru! hehehehe (kembang skit idung ni. huhu)
tapi aku still kene tepuk dada ni, istighfar byk2 dan kene beringat duit tuh untuk study aku, dan beberapa benda penting untuk keperluan aku, termasuk gak la barang2 mekap aku. hehehehe
Tapi, kalo masuk kan list barang mekap aku, memang abes la duit ptptn aku cam tuh jek. So, kansel barang2 mekap. Kalo perlu sangat pon, aku kene la list kan dulu benda2 len yang memang perlu, dan bile de balance baru aku akn include kan barang2 mekap aku. huhu~ susah nye x de sugar daddy ni!
Seperti mana yang aku da cakap, aku ingat kan turun jb bile ptptn da msuk dalam akaun. Tapi malangnya, ayah aku lak x bagi aku turun jb ujung minggu ni. Die soh aku berehat2 although aku berkeras nak balek jb. Cam ne ek.. aku pon x tau nak balek ke pe. sebab minggu depan test berlambak lagi. kalo balek, memang best, tapi minggu depan abes la aku kene blaja smapai ke awal pagi. hurmmm... ntah la. aku kene fkr jek dulu. aku ingat kalo aku x turun jb esok, aku just nak kuar ngan abang aku..g jenjalan kat KL. Nak shopping!!! hehehehe
tapi sebelom jenjalan esok, malam ni aku kene list kan pe yang penting dulu, sebelom abes aku kuar kan duit ke arah yang x sepatut nye. Hurmm.. Daddy, I want more money!!! (T_T)

No comments:

Post a Comment