Thursday, August 26, 2010

Third week of Ramadhan

Hurmm.. minggu ni agak penat la.. bukan secare fizikal nye, tapi secare mentally nye. donno la. aku cam tengah serabut. maybe sebab aku tengah period ni kan..so, cam jiwa kacau la kot.

firstly, ak x tau sama de aku leh bawa ke x subjek2 aku. tensen nye weh.... ngan laptop aku ilang lak. terpakse la online kt cc. cam nak ngis pon de gak, tapi just nangis dalam ati jek. Allah jek la tau cam ne aku rase sekarang ni. (T_T)

Sbena nye aku risau...ngan qmt n organic chem aku ni. x pasti aku leh abwak ke x. cam ak slalu sgt lost kt dalam kelas tu. aku rsau jek nanti aku repeat sem dpan.

kan aku nak balek ari ni kan... firstly, aku ingt cm x nak blek. then, miza cakap da rindu sangat tuh blek jek la. so, aku pon blek. it turns out to be the right decision. cam sekarang aku tgh lost fokus aku, dan semangat dan segale bagai, so, de baek nye la kot kalo aku blek ujung minggu ni. at least, aku dapat clear kn minda aku. (T_T)

aku da x tau nak cakap ngan sape sampai aku terpakse luahkan sume bende kat blog ni. sedey nye!

No comments:

Post a Comment