Tuesday, August 17, 2010

Second week in Ramadhan

Segala2 nya got better. test pon satu jek, jumaat nti, lab report cm bese..berlambak sokmo, dan yang best part nye, aku dapat lec qmt baru. aku risau gak kalo dapat lec yang teruk...x pandai mengajar. susah lak aku nanti. Tapi, Alahamdulillah, tapi gak lec yang bek. Cam die care ngan kitorng, compare ngan lec kitorng previously.

Tuh tentang study aku. Sekarang lak tentang personal life aku. Being honest, de lelaki suke kan aku. Aku...kurang skit gnan die. Maybe sebab aku de banyak bad experiences ngan lelaki, so aku cam susah skit nak trime die sekarang. die ok, die baek, die care ngan aku, dan...plus...die kaye. but then, aku takot..untuk menyatakan aku suke ngan die, sebab takot aku bukan betol2 suke kan die, tapi suke kan harte die. dan takot lak nak loose die, sebab die almost 75% perfect. donno what should i do.

No comments:

Post a Comment