Wednesday, August 18, 2010

Second week in Ramadhan part II

Aku baru jek bangun tadi, dari tido yang lena. Actually bukan bangun pon, dipakse bangun. agak bengang rr.. kitorng kene de bancian la...mende ntah, dan aku turun g wat bancian tuh ngan muke ngantok. Saje jek sbena nye tuh, nak wat protes. agak2 la nak wat bancian @ pe, ni pkol 12 tgh mlm kot! aku tengah sedap2 tido, diorang ketuk pintu cam nak roboh. Rumate aku pon bengang. Aku ni lak, kalo da terbangun tengah2 malam, susah nak tido blek. ha....tuh yang duk berblogging sekarang ni.

Minggu ni..aku x suke sangat la. aku da 2 kali skip kelas pagi. tuh mungkin aku bangun sahur, dan bile tido blek pas solat subuh, mate ni x leh nak bukak langsung. dapat blek sume test minggu lepas dan result aku cam taik jek. The reason aku nak marah2 sekarang ni, mungkin sebab still bengang lagi dikejutkan tadi, @ aku da nak period. Aku kalo da nak period, memang mood aku sangat x baik. kengkadang aku leh x bercakap dalam mase satu ari di sebab kan period aku ni. Selalu nye aku bercakap @ bebual di setiap saat. (fuyo, gile berangin aku ni ek)

Lecturer qmt yang ari tuh aku agung2 kan tu..kire ok la. die sanggup fotostat notes untuk student. sangat2 baek compare with other lecturer that i got now. sekarang da minggu bape da..kitorng da half semester. kind of creepy la, sebab aku banyak skip kelas organic aku ni. nak aku lak nak..mengejar sume bende. aku takot la...aku x dapat kejar sume nye. aku takot de yang tercicir. cam nak nangis pon de gak, tapi kalo ngis pe yang aku dapat? rase tenang jek de la. it doesn't solve my problem.

kengkadang..being me..agak..susah. aku x tau tentang orang len. Tapi, aku bile tengok kawan aku dalam kesusahan, aku sedaya upaya tolong mereka. Tapi, yang sedeynye lak, bile aku yang susah, diorg sume cam x mo tolong. aku pon terfikir, aku yang jahat @ aku salah pilih kawan. donno la. (sume nye rase nak marah.)


g ke cter len. ari tuh..kat previous blog aku, aku de scream my daddy. And suddenly, esok nye daddy aku call aku. huhu. really irony. dan die tanya banyak bende tentang aku, dan semestinye die akan tanya nape aku tetibe senyap. n aku pon terangkan...seboleh mungkin untuk menerang kat die. thank God, die faham. but then, bese la. lelaki x kan terlepas dari sikap untuk mengeluarkan ayat2 power. mule la nak mengayat aku blek, untuk kembali terjebak. alhamdulillah aku still kuat dan dapat resist.

Satu perkara yang cukup merisaukan aku sekarang ni adalah, aku seperti susah untuk percaya kat orang..yang aku kenal. you know, when diorang makes mistake, dan da tentu la aku mintak alasan, aki x leh trime alasan tu. on the other hand, aku fkr de motif len yang tersembunyi. even, walaupon de lelaki yang suke aku, aku leh terfikir die nak kan sesuatu dari aku. well, of course la..kalo lelaki. aku x tau la nape senang sangat lelaki tertarik kat aku dari segi seksualiti. aku ni terlebih pandai menggode ke? hurmm..donno. pe yang aku dapat, setiap kali tanya diorg, jawapan diorang sume sama: aku pandai melayan dan sangat2 memahami. ak x faham ayat diorang tuh...seryesli.

ntah la. x tau nak cakap pe.

No comments:

Post a Comment