Sunday, August 29, 2010

Third week in Ramadhan

Aku br jek smpai kt bumi shah alam, pas bercuti d jb selama 3 ari. best la gak. ilang la gak tensen aku ni skit. tapi..aku still x dpt beli pe yg aku nk beli. sedey la.

rindu aku ngan kuceng2 aku pon da terubat, ngan melihat diorang ari tuh. best btol. n ari tuh aku da dpt beli lptop br! heheheh. tp sje jek x mo bwk blek s.alam, sebab yela..aku kn minggu dpan blek lg jb. so, cm..berat jek nti nak bwk beli jb. ngan de kueh raye lak tuh.. lg ssh lak. aku ingt nak bwk blek buku fizik...nak study kt umah. huhu~ cam leh stdy jek.

aku x tau nape aku rse sayu...tapi..biar la aku cter skit. ari tuh...aku bebual la ngan sorang kawan aku ni, tapi aku lebih suke anggap die sebagai abang aku, sebab aku sangat2 respect die. die...de..somthing in common ngan aku, but have a good job, tapi..wife die... hurmmm.. leh la kate wife die de pnyakit yang agak merbahaya. n she is pregnant. aku..mule nye waktu die cter aku cam nak tye, nape allow ur wifey pregnant, sebab...tau la..kan quite dangerous. tapi, aku just senyap jek. maybe, aku faham..wife die maybe nak gak bagi die anak, although nyawe die akan melayang cam tuh je. quite painful actually, u know.. aku tau aku x sepatut nye untuk rase sedey, tapi aku still rase sedey, dan risau. he is a good guy, with..a black spot in past life. just..it's not fair. but then, this is life.

No comments:

Post a Comment