Thursday, April 7, 2011

Homesick

seharian duduk dalam bilik...just tengok citer n bagi ikan aku makan. walaupon tau esok de test, aku maseh lagi x blaja. aku tak nape, tapi de sesuatu yang bermaen2 kat dalam kepala aku. bile tadi aku tengok picture konvo aku yang mane de pic family aku, baru aku tau, sebena nye aku tengah homesick. aku da cube untuk balek sejak bulan lepas, tapi de je yang menghalang. bile tengok sume pictures tu tadi, aku cam sebak lak. padahal malam tadi aku baru je pas gayut ngan parents aku, still homesick lagi. i guess, bergayut dan berjumpa berdepan x sama kot. mungkin laen perasaan nye.

da lame aku x balek. sejak ari cina ari tu kot..aku pon x ingat. rumate aku tiap2 minggu balek. mula nye aku cam x kesah. tapi lama2, memang aku kesah. ntah la. ketua program aku tak bagi aku balek. die takot aku distract. sebab die cakap, kalo da balek, mesti nak balek lagi, dan nak balek lagi. dan..nak balek lagi.

x tau nape minggu ni cam tough untuk aku. aku just keep my head up because everything seems to be nice. i don't want things to fall back again. but then, inside me, things scattered already. i want to go home. i miss my home. i miss my family.

No comments:

Post a Comment