Wednesday, April 20, 2011

my fear

petang tadi aku baru je sampai kat kampus dari JB. kire ok la...my 2-days vacation. walaupon tak lama, tapi at least aku balek. pe yang lagi best, aku balek ngan abang aku. so, secara otomatiknye waktu aku balek, de sume famly members aku la. aku leh nampak la parents aku happy sebab leh gather ramai2, n makan bersama. n orang yang paling gembira adalah mak aku. of course...sebab dulu kalo aku de kat umah, aku yang accompany her almost all the time, then bile aku sambung blaja, die cam x de orang sangat nak bercerita.

de beberapa kejutan waktu aku balek. first of all, as aku da gitau kat previous post aku, aku lepas kan skandal aku n someone yang aku leh anggap dl lelaki bakal bf aku. tapi bile da kantoi segala2 nya, aku terpaksa lepaskan kedua2 nye. tapi..lelaki tu still contact aku. mungkin die risau aku x leh fokus or pe waktu minggu exam ni. tapi aku da gitau die banyak kali aku akan okay....walaupon aku sendiri x pasti aku akan okay ke x.

one thing funny about guys yang melekat ngan aku, kesemua nya, (kecuali my first ex-bf aku) sume nye de kelulusan IT, x kesah la diploma @ sijil, n berkait rapat sangat ngan motosikal n kete. by means, diorang keje mekanik @ ske upgrade kete. x ketinggalan gak rupe diorang agak ganas. even kawan aku pon admit, diorang nampak ganas. tapi aku still ske. kat mane nsem nye pon aku x tau.

maybe aku x pandang nsem @ duit, mungkin aku pandang chemistry...seseorang yang aku leh get along. leh berciter dan bertanya pe yang aku nak tau. lebih2 lagi tentang kereta. walaupon aku x de lesen mahupon perna membawa kerata la kan.

other than that, the other day aku de chat ngan sorang...kenalan aku. die de tanya sesuatu yang aku sendiri takot nak fikir. STD. sexual transmitted disease @ penyakit kelamin. bile citer pasal STD, mesti la bende yang pertama aku fikir adalah HIV. die soh aku g check-up. walaupon dl aku perna wat check-up, tapi aku x percaya sangat kalo wat medical-up ni. kebesean diorang banyak yang wat report sambil lewa. so, kalo nak tau betol2 aku de kene effect, aku kene la wat ujian darah, n pap smear.

segan sbena nye nak wat tests tu sume. lebih2 lagi ngan umo muda aku. tapi point kenalan aku tu memang betol. aku kene wat since i was sexually active. kalo aku de penyakit, at least aku leh try ubati diri aku dari effect orang len yang innocent. at least aku tau pe yang x kene ngan diri aku. soalnye..bile nak wat ni?? ugghhh..

No comments:

Post a Comment