Friday, April 22, 2011

Kruleznickzam - Kupu-kupu Malam




Lagu: Kupu-kupu Malam
Ciptaan Lagu: Krulez
Ciptaan Lirik: Krulez

Dalam Gelap Nan Sunyi
Kau Ada Dan Menantikan
Hadir Jiwa Kelusuhan

Dan Semuanya
Kau Lakukan Agar Sempurna
Melengkapi Jiwa Ini
Dengan Sepenuhnya

Kau Kupu-kupu Malamku
Menemani Saat Kuperlu
Walau Kutahu Ia Sementara
Sudah Cukup Buatku Bahagia

Tersusun Tutur Berbicara
Kelembutan Dalam Nada
Menciptakan Persona

Kerna Jiwa ini,
Sudah Tak Mahu Mengerti
Erti Kesunyian Hati
Yang Kian Menyesak

solo

Berdosakahku Menagih Kasihnya?
Berdosakahku Merasai Cinta
Walau Sementara..(Walau Sementara 2x)

***************


pe yang aku suke lagu ni adalah die mengingatkan aku pada ex-bf aku. cara die men gitar n suare die. x tau la plak rupe @ gaye diorang same. kalo same..hmm.. this is a big coincidence. hehehe

waktu aku mule2 dengar lagu ni, aku just senyum n dengar carefully. aku cam terdengar balek la plak ex-bf aku dl slalu nyanyi kn aku cam2 lagu sblom aku tido. n aku sendiri da komen, kalo ex-bf aku nyanyi lagu ni da tentu aku akan menangis. sebab aku menangis, lagu ni reflects us. about me, n about him. how he was miserable bile kitorng kenal, n cam ne die gembire waktu kitorg kapel n of course..about me. i am the kupu2 malam. real kupu2 malam.

it's been weeks die try dapatkan aku balek. aku still lagi ragu2 ngan die. i need him to prove me something, more than just songs, more than just words.

No comments:

Post a Comment