Monday, April 18, 2011

Thank you so much dear...

Alhamdulillah aku selamat sampai ke bumi johor bahru. akhir nye setelah cube untuk balek jb beberapa minggu yang lepas, tercapai jugak. tapi dalam kegembiraan, terselit kedukaan. akibat memikirkan semua nya akan menjadi mudah, walaupon masala sebesar mana, aku terluka lagi. maybe balasan untuk aku kot..sebab cube untuk de skandal, sebab takot untuk komited ngan sesape. akhir nye aku terperangkap jugak.

walaupon aku gtau dia, aku akan okay je, tapi..aku takot gak kalo2 aku x dapat handle bende ni. walaupon da banyak kali terluka, reaksi aku tetap sama, menangis. x tau mana silap nya. aku fikir aku da catur idup baru aku ni ngan baek, tapi de gak salah langkahku. mungkin ni balasan dosa-dosa kelmarin aku. ntah la.

pe yang bagus nye, die datang waktu aku sangat2 memerlukan seorang kawan rapat untuk berkongsi masala, dan dia pergi bile aku da steady. terima kaseh banyak2 aku ucapkan, sebab temani aku selama ni. mungkin aku x cukup bagus untuk dia, sebab tu perpisahan terjadi lagi. mungkin de perempuan yang lebih baek untuk die.

dan pe yang bagus nye, perpisahan ini terjadi waktu aku kat jb sekarang ni. at least aku di samping famili aku, yang akan support aku....secara x langsung. sebab tu aku cakap, mungkin sekarang ni aku akan okay...tapi..bile aku da blek kampus nanti, walapon aku x okay, aku akan cube untuk steady.

final da nak start lagi bape minggu. aku x tau camne aku akan harungi final ni. last time ex-bf aku tinggal kan aku waktu final, pointer aku jatuh gile. kali ni..ntah la. hanya Allah je yang tau.

No comments:

Post a Comment